Забава » Ин и Ян, настроение, смях

Бизнес дамите

публикувано от:  на февруари 12, 2012 няма коментари

Бизнес дама

Това е кратко ръководство за Бизнес дамите, които искат да успеят на всяка цена. Варианти много, изборът е ваш, но не забравяйте – трябва да сте най-добрата в това, което сте решили да правите!

1. На купон виждаш симпатичен мъж. Отиваш при него и казваш „Супер съм в леглото!“ – това е директен маркетинг.

2. На купон виждаш симпатичен мъж. Някой от компанията отива при него и му казва колко си добра в леглото – това е реклама.

3. На купон виждаш симпатичен мъж. Ставаш, оправяш си роклята, отиваш при него и му сипваш питие. Говориш му на „Вие“, приближаваш се близо, поправяш му вратовръзката, бутайки си гърдите в ръцете му, после казваш че с теб е супер в леглото – това е ПиАр.

4. На купон виждаш симпатичен мъж. Чрез ловки манипулации, устройваш грандиозен скандал между присъстващите жени, като междувременно ти оставаш встрани. Когато всички се изпокарват му казваш: „Егати скапания купон, да отидем някъде другаде, а между другото съм страхотна в леглото“ – това е черен ПиАр.

5. На купон виждаш симпатичен мъж. Той се приближава до тебе и казва: „Чувал съм че си супер в леглото“ – това е разпознаване на марката.

6. На купон виждаш симпатичен мъж. Уговаряш го да излезе с приятелката ти – това е търговско представителство.

7. Приятелката ти не го задоволява, затова той звъни на теб – това е техническа поддръжка.

8. Тръгнала си на купон и ти хрумва, че в къщите по пътя може да има много симпатични мъже. Качваш се на покрива на някоя от къщите и крещиш колкото ти глас държи „Супер съм в леглооотооо!“ – това е спам.

9. На купон виждаш много симпатични мъже, на които пишеш бележки, колко си добра в леглото – това е директ-мейл.

10. Отиваш на купон, а там пълно със секси девици. Смъкваш леко презрамките на сутиена си и казваш – „С мен е супер в леглото и шоколад и шампанско са необходими“ – това е дъмпинг.

11. Отиваш на купон и му казваш (на симпатичния мъж това!) „С мен е много яко в леглото и ти ще си ми третия за тази вечер!“ – това е мрежови маркетинг на „бизнес дамите“.

12. На купон гръмко заявяваш: „Който се интересува как съм в леглото – след мен!“ – това е позициониране.

13. Въобще не си отишла на купона, но там говорят само за това колко си добра в леглото – това е добре разработена търговска марка.

14. Отиваш на купон, виждаш мъж, отиваш при него и му казваш, че името ти е Катя. Всички са чували че Катя е добра в леглото. При това тя знае, че се представяш за нея. За това получава шоколадче – това е франчайзинг.

15. Тръгваш си със симпатичен младеж, а на сутринта ти казва, че не е съвсем доволен от тебе – това е рекламация.

16. Отиваш на купон с приятелки. Виждате симпатичен мъж, всяка му разказва колко я бива в леглото и какво иска да получи срещу това – класически пример за търг.

17. Виждаш симпатичен мъж, приближаваш се и му казваш, че си страхотна в леглото. Тръгвате си. На сутринта ти налива шампанско, но без шоколад – това е дебитна задлъжня лост.

18. Ти още се приготвяш за купон, а Роси вече раздава бележки, в които е написала колко си добра в леглото – това са добри връзки с обществеността.

19. Отиваш на новогодишно парти, казваш че секса с тебе струва 3 шоколадчета и 5 чаши шампанско – това е сезонна разпродажба.

20. Отиваш на купон, хванала си мъж, отивате у вас, а там е съпругът. Симпатягата бяга, останал на сухо, а ти получаваш синка под окото – това е форс-мажор.

И накрая един въпрос към Бизнес дамите: как желаете да ви възприемат околните и умеете ли да се възползвате от всяка ситуация? И също така умението да правите подходящо впечатление, помага ли Ви да се възползвате добре и от неБизнес ситуации?

Автор: неизвестен

Сподели с приятелите си:
Сподели във Facebook!


Ако харесвате материала, бихме били благодарни да гласувате с бутончето +1 на Google.


==========
Digg this!Add to del.icio.us!Stumble this!Add to Techorati!Share on Facebook!Seed Newsvine!Reddit!



Вашият коментар:
Моля пишете на Български или комeнтара Ви няма да бъде публикуван!