shoping

Шопинг терапия
Търговията се движи според търсенето.  Във времена на криза, когато то се намалява до минимум, се появяват нови форми на пазаруване за да оцелеят търговците и производителите и да се задоволяват потребностите на потребителите. Сега е много модно пазаруването на групи. За клиентите е изгодна  възможност да ползват отстъпки, за  търговците изгодата е оборота. В сайтовете за групово пазаруване се предлагат услуги от бизнеса (масаж, спа процедура, почивка, екскурзия, фризура, вечеря, автомивка или обслужване за автомобила ви), които могат да си позволят 30-40-50% отстъпка от реалната цена на услугите си, за сметка на по-големи обороти или контакт с нови клиенти. Разбира се щом се появи нещо ново се намират и предприемчиви посредници, това е добре. Не всеки може да следи намаления, разпродажби, ваучери, промоции  и т н., но затова пък все повече търговци предлагат регистрация, за да ви уведомяват за най-новите оферти по e-mail.

Най-добре е задружното пазаруване да е с приятели, приятелско отношение и изгодни оферти  или в специалните приятелски подборки за изгодни продукти.

Ако шопингът е терапия, то пазаруването в криза е анти кризисна терапия

Сподели с приятелите си:
Сподели във Facebook!


Статията е прочетена 363 пъти