Aко очарованието на нощта можеше да потъне в чаша уиски, а звездите да се огледат във всяка глътка, то задължително щяха да се пренесът в Kose Wine House, където на 7.10.2011 г. гостуваха представители на марката уиски Grant’s, а събитието е част от турнето True Tales – Истински истории, споделени и вдъхновени от Grant’s.

От Grant’s се вдъхновиха да разкажат своите истории актьорите Георги Велчовски и Жоро Атанасов, оперният певец Гео Чобанов, както и Stuart Gardiner , а повече за марката уиски и неговата истинска история разказаха Евгения Цонева, бранд мениджър на марката и Калоян Александров, посланик на марката Grant’s:

Разкажете повече за себе си, събитието True Tales и истинската история на Grant’s?

Евгения Цонева:  Аз съм бранд мениджър на марката Уилям Грант и Синове от 4 години, а в компанията Transimport Ltd работя от 7 години и половина. Събитието е част от новата глобална платформа на марката, която стартира в края на миналата година с пилотно събитие в Манчестър, а България е втората държава, в която се провежда. До момента са състояри 3 събития в Бургас, сега 3 във Варна, преди това имахме едно и в София, а в края на ноември месец планираме събитие отново в София, с което да завършим годината. Тези събития се казват True Tales ( Истински истории), тъй като идеята на марката, е че когато се събират хора – познати и дори непознати, колеги, роднини, разговорът им минава в споделяне на някакви истории. Имаме си и разказвачи, които са актьори, но дори и като такива, те разказват свои си лични, истински истории. Имахме голямо събитие в София, на което водещ беше Рачков, който дойде с цял списък истории и беше много притеснен, защото каза, че до сега не му се е случвало да прави нещо подобно – винаги е играл някой друг, а сега трябваше да играе себе си.

Калоян Александров: Аз съм посланик на марката от около година и половина. Два пъти съм ходил на специализация в Шотландия, където отблизо се запознах с историята на марката. Истинската история на марката се състои в това, че е единствената от големите дестилерии, която е семейна собственост вече 5 поколения. Всяко едно от тези поколения допринася по свой си начин за развитието на марката. В момента пра-пра-пра внуците на Уилям Грант управляват компанията. Имат една голяма дестилерия за зърнено уиски и три по-малки дестилерии за малцово уиски. Зърненото уиски Уилям Грант е известно в Шотландия като най-мекото, защото се прави при дестилация на по-ниска температура и това запазва по-деликатни вкусове.

Евгения Цонева: Към истинската история като по-важен факт бих отнесла запазването на традициите, хармонията, защото като семейна компания, те правят нещо лично тяхно и я няма комерсиализацията на продукта. Стремят се да запазят високото качество.

Има ли хора с определен характер и стил, които предпочитат уискито пред друг вид алкохол и какво бихте посъветвали хората при избор на уиски?

Евгения Цонева: Аз не бих могла да кажа на някой да пие точно определена марка уиски. Всяко уиски е уникално и човек трябва да ги опита и да открие нещо негово, което да му харесва. Бих ги посъветвала да опитат трите вкуса на Grant’s, които са на българския пазар и съм сигурна, че всеки човек ще открие своя вкус измежду трите, защото и трите са различни. А относно типът хора, които предпочитат уиски, то те са хора с вкус, т.е. хора, които искат да проявят някакъв характер, хора, които знаят какво търсят.

Ако трябва да опишете уиски Grant’s с една дума, какво е то за вас?

Евгения Цонева: За мен е удоволствие и наслаждаване на момента.

Калоян Александров: За мен това е друг начин да разпуснеш – с чаша уиски. Самото му правене е изкуство и във всяка капка уиски е вложена много страст.

Статия: К. Герчева, Октомври 2011

Снимки: Мартин Дралчев

Сподели с приятелите си:
Сподели във Facebook!


Статията е прочетена 360 пъти