Култура на пазаруване
Може ли поскъпването да е добра новина? Да, може. Поскъпването на един продукт, ограничава потреблението му. И ако нямаме воля да се откажем от някой вреден навик, принудата е която го прави. В случая предостящото поскъпване е на любимите ни торбички. Скоро позабравените платнени торбички, мрежички, кошници и други средства ще навлязат колоритно в ежедневното пазаруване. Със сигурност ще се намерят предприемчиви личности да внасят такива от Китай. Но и това зависи от нас. Ако се снабдяваме със здрави торби лично производство или българско производство, ще се пресече такава идея преди да се е появила и да и се търси и на нея решение. Защото свикнем ли и веднъж, трудно се отвиква.
И сега като знаем какво предстои, няма да се ядосваме когато дойде времето. Можем още от днес да променим навиците си на пазаруване. И когато полиетиленовите торбички станат по левче, за нас няма да е стрес, а факт който няма да ни засяга.
©Й. Богомилова
Вашият коментар