Бизнес дамите
Това е кратко ръководство за Бизнес дамите, които искат да успеят на всяка цена. Варианти много, изборът е ваш, но не забравяйте – трябва да сте най-добрата в това, което сте решили да правите!
1. На купон виждаш симпатичен мъж. Отиваш при него и казваш „Супер съм в леглото!“ – това е директен маркетинг.
2. На купон виждаш симпатичен мъж. Някой от компанията отива при него и му казва колко си добра в леглото – това е реклама.
3. На купон виждаш симпатичен мъж. Ставаш, оправяш си роклята, отиваш при него и му сипваш питие. Говориш му на „Вие“, приближаваш се близо, поправяш му вратовръзката, бутайки си гърдите в ръцете му, после казваш че с теб е супер в леглото – това е ПиАр.
4. На купон виждаш симпатичен мъж. Чрез ловки манипулации, устройваш грандиозен скандал между присъстващите жени, като междувременно ти оставаш встрани. Когато всички се изпокарват му казваш: „Егати скапания купон, да отидем някъде другаде, а между другото съм страхотна в леглото“ – това е черен ПиАр.
5. На купон виждаш симпатичен мъж. Той се приближава до тебе и казва: „Чувал съм че си супер в леглото“ – това е разпознаване на марката.
6. На купон виждаш симпатичен мъж. Уговаряш го да излезе с приятелката ти – това е търговско представителство.
7. Приятелката ти не го задоволява, затова той звъни на теб – това е техническа поддръжка.
8. Тръгнала си на купон и ти хрумва, че в къщите по пътя може да има много симпатични мъже. Качваш се на покрива на някоя от къщите и крещиш колкото ти глас държи „Супер съм в леглооотооо!“ – това е спам.
9. На купон виждаш много симпатични мъже, на които пишеш бележки, колко си добра в леглото – това е директ-мейл.
10. Отиваш на купон, а там пълно със секси девици. Смъкваш леко презрамките на сутиена си и казваш – „С мен е супер в леглото и шоколад и шампанско са необходими“ – това е дъмпинг.
11. Отиваш на купон и му казваш (на симпатичния мъж това!) „С мен е много яко в леглото и ти ще си ми третия за тази вечер!“ – това е мрежови маркетинг на „бизнес дамите“.
12. На купон гръмко заявяваш: „Който се интересува как съм в леглото – след мен!“ – това е позициониране.
13. Въобще не си отишла на купона, но там говорят само за това колко си добра в леглото – това е добре разработена търговска марка.
14. Отиваш на купон, виждаш мъж, отиваш при него и му казваш, че името ти е Катя. Всички са чували че Катя е добра в леглото. При това тя знае, че се представяш за нея. За това получава шоколадче – това е франчайзинг.
15. Тръгваш си със симпатичен младеж, а на сутринта ти казва, че не е съвсем доволен от тебе – това е рекламация.
16. Отиваш на купон с приятелки. Виждате симпатичен мъж, всяка му разказва колко я бива в леглото и какво иска да получи срещу това – класически пример за търг.
17. Виждаш симпатичен мъж, приближаваш се и му казваш, че си страхотна в леглото. Тръгвате си. На сутринта ти налива шампанско, но без шоколад – това е дебитна задлъжня лост.
18. Ти още се приготвяш за купон, а Роси вече раздава бележки, в които е написала колко си добра в леглото – това са добри връзки с обществеността.
19. Отиваш на новогодишно парти, казваш че секса с тебе струва 3 шоколадчета и 5 чаши шампанско – това е сезонна разпродажба.
20. Отиваш на купон, хванала си мъж, отивате у вас, а там е съпругът. Симпатягата бяга, останал на сухо, а ти получаваш синка под окото – това е форс-мажор.
И накрая един въпрос към Бизнес дамите: как желаете да ви възприемат околните и умеете ли да се възползвате от всяка ситуация? И също така умението да правите подходящо впечатление, помага ли Ви да се възползвате добре и от неБизнес ситуации?
Автор: неизвестен
Вашият коментар